اجاره تریلی 1403

اجاره تریلی 1403 در انواع مختلف با مناسب ترین قیمت

تریلی یکی از پرکاربردترین ماشین آلات در زمینه باربری است. نوعی ماشین سنگین است که از دو بخش کشنده و بارکش تشکیل شده و قادر است هر نوع باری که شما تصو رش را می کنید، با خود جابجا کند. از همین رو اجاره تریلی 1403 یکی از مهم ترین موارد برای افرادی است که به هر نحوی، با حمل بار سروکار دارند. تریلی ها همانطور که می دانید، انواع بسیار متنوعی دارند که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. جهت استعلام بهترین نرخ اجاره تریلی در سال جدید، تا پایان این مطلب همراه ما بمانید!

تماس با باربری: 09143016553

نرخ کرایه تریلی در سراسر کشور

تریلی همانطور که گفتیم، در انواع متنوعی وجود دارد که هر یک نرخ کرایه متفاوتی دارند. از آنجا که نوسان قیمت در این زمینه وجود دارد، شاید نتوان رنج ثابت و مشخصی را به مشتریان ارائه داد. اما جهت روشن شدن نسبی این موضوع برای شما عزیزان، برخی از این قیمت ها را اعلام می کنیم:

در ادامه بخوانید: ارسال خرده بار و عمده بار به کردستان عراق

(دقت کنید که نرخ کرایه تریلی با اجاره تریلی 1403 متفاوت است)

شهر                                   کرایه تریلی ترانزیت

کرایه تریلی ترانزیت تهران به تبریز     ۹.۸۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به ارومیه    ۱۲.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به اردبیل    ۱۰.۴۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به اصفهان  ۶.۱۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به کاشان     ۵.۴۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به ایلام       ۱۰.۸۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به بوشهر    ۱۳.۲۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به شهرکرد  ۸.۵۰۰.۰۰۰

نرخ کرایه تریلی در سراسر کشور
اجاره تریلی 1403؛ نرخ کرایه تریلی در سراسر کشور

کرایه تریلی ترانزیت تهران به کرج       ۵.۶۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به مشهد      ۱۳.۲۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به بجنورد   ۱۱.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به اهواز     ۱۰.۵۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به آبادان     ۱۲.۱۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به خرمشهر ۱۲.۱۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به زنجان    ۶.۲۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به ابهر       ۶.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به سمنان     ۶.۲۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به شاهرود  ۶.۲۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به زاهدان   ۱۳.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به چابهار    ۱۴.۶۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به زابل       ۱۲.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به شیراز    ۱۱.۳۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به قزوین    ۷.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به قم           ۶.۵۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به سنندج    ۱۰.۳۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به مریوان   ۱۲.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به کرمانشاه ۹.۲۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به یاسوج    ۹.۶۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به گرگان    ۹.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به رشت     ۹.۲۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به خرم آباد ۸.۵۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به بروجرد  ۷.۱۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به ساری     ۸.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به آمل        ۸.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به اراک      ۶.۷۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به بندرعباس           ۱۲.۰۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به همدان     ۶.۷۰۰.۰۰۰

کرایه تریلی ترانزیت تهران به یزد       ۹.۰۰۰.۰۰۰

اجاره تریلی 1403 یا خرید تریلی؛ کدام معقول تر است؟

ممکن است شما به تازگی وارد کار حمل بار زمینی با ماشین آلات سنگین شده اید. و قصد دارید کار خود را با چند پروژه استارت بزنید. در این صورت بهتر است پیش از خرید تریلی، در ابتدا آن را از طریق شرکت های حمل بار همچون گونش کارگو اجاره کنید. و پروژه های ابتدایی خود را به انجام برسانید. چرا که هزینه خرید تریلی به چند میلیارد تومان می رسد و ممکن است در ابتدای کار، پرداخت آن برای شما دشوار باشد. در حالیکه هزینه اجاره تریلی 1403 بسیار مقرون به صرفه است. همچنین خرید اقصاطی نیز در این خصوص پیشنهاد نمی شود. چرا که عموما اقساط خرید ماشین را بایستی در همان ماه های ابتدایی پرداخت کنید.

اجاره تریلی 1403 یا خرید تریلی
اجاره تریلی 1403 یا خرید تریلی؛ کدام معقول تر است؟

09143016553

یعنی ممکن است در این حین شما هنوز پروژه های کافی در دست نگرفته باشید تا با کمک آن بتوانید اقساط را پرداخت کنید. اما با اجاره تریلی 1403 شما این مشکلات را نخواهید داشت. شما می توانید با تعرفه های کاملا مناسب در این زمینه کار خود را استارت بزنید و سپس که راه افتادید، جهت خرید تریلی نیز اقدام کنید!

در ادامه بخوانید: ارسال بار زمینی به باکو

اجاره انواع تریلی با مناسب ترین تعرفه ها

دقت کنید که اجاره تریلی کاملا بستگی به این دارد که شما چه نوع تریلی را برای حمل بار خود برگزیده‌اید! تریلی‌ها همانطور که می‌دانید در انواع کاملا متنوعی در بازار وجود دارند که از میان آن ها می توان از تریلی کفی، ترانزیت یا چادری، بغلدار، کمپرسی و… نام برد. ما در گونش کارگو تمامی این تریلی ها را با تعرفه های کاملا مناسب در اختیار شما مشتری عزیز قرار می دهیم. کافیست همین امروز با ما تماس گرفته و در خصوص اجاره تریلی 1403 از ما مشاوره رایگان دریافت کنید! ما به شما اعلام می کنیم که هر نوع تریلی چه رنج قیمتی برای اجاره دارد و چگونه بارهایی را می توانید با هر یک حمل کنید.

ممکن است شما در این کار تازه وارد باشید و تفاوت های مربوط به انواع مختلف تریلی را ندانید. در این خصوص می توانید مطلب انواع تریلی؛ حمل بار سنگین با تریلی + نرخ کرایه تریلی را مطالعه کنید. در این مطلب ویژگی های هر نوع تریلی با ریز جزییات در خصوص آن آمده است. همچنین همانطور که گفتیم، شما می توانید در این خصوص با پشتیبانی ونش کارگو تماس بگیرید و در این خصوص مشاوره رایگان دریافت کنید.

09143016553

اجاره تریلی 1403 با بهترین تعرفه ها در گونش کارگو
اجاره تریلی با بهترین تعرفه ها در گونش کارگو

اجاره تریلی 1403 با بهترین تعرفه ها در گونش کارگو

گونش کارگو یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های باربری در سطح کشور است که در زمینه حمل بار زمینی به کشورهای همسایه فعالیت می کند. ما با در دست داشتن یک تیم مجرب و حرفه ای و لیستی از بهترین انواع ماشین آلات می توانیم هر گونه خدماتی را در زمینه حمل بار زمینی به مشتریان داخل کشور ارائه دهیم. کافیست همین حالا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و درخواست خود را در زمینه اجاره تریلی 1403 با همکاران ما در میان بگذارید!

ارسال بار به اربیل

ارسال خرده بار و عمده بار به کردستان عراق

کردستان عراق یا اقلیم کردستان یک منطقه کوهستانی و خودمختار در بخش شمالی کشور عراق است. این منطقه از شرق با ایران، از شمال با ترکیه و از غرب با کشور سوریه هم‌مرز است. پایتخت آن اربیل می باشد که نام اربیل بر اساس قاعده قلب آوایی زبان کردی با تحریف آوایی روبه‌رو شده و توسط کرد‌ها به صورت «هه‌ولیر» تلفظ می‌شود. به علت نزدیکی جغرافیایی بین ایرن و کردستان عراق مبالات تجاری بسیاری صورت می گیرد. یکی از این مبادلات بحث کارگو زمینی یا ارسال خرده بار و عمده بار به کردستان عراق است که امروز می خواهیم به آن بپردازیم. با ما همراه باشید!

ارسال بار به پایتخت اقلیم کردستان – اربیل

کارگو زمینی به اربیل توسط شرکت های زیادی در ایران انجام می گیرد. اربیل یا هه‌ولیر یکی از مهم ترین شهرهای کردستان عراق و مرکز استان اربیل و همچنین پایتخت کردستان عراق می‌باشد. این شهر از مهم ترین قطب های اقتصادی اقلیم کردستان عراق است که از نظر تجاری با بسیاری از کشورهای همسایه مراودات دارد. ارسال عمده بار و خرده بار از طریق جاده یکی از این مراودات رایج است که روزان در ابعاد وسیعی بین این دو کشور انجام می گیرد.

اربیل در شمال کشور عراق واقع است و زبان رسمی آن کردی است. همه روزه بارهای مختلفی از قبیل چرم طبیعی و مصنوعی، انواع پوشاک تولید ایران، انواع حوله، انواع جوراب، انواع کفش، انواع مواد غذایی مجاز، انواع فرش، قطعات صنعتی و تولیدی و… از طریق کارگو زمینی به این شهر ارسال می شوند. شرکت های زیادی در ایران هستند که جهت این حمل بار اقام می کنند که یکی از معتبرترین آنها گونش کارگو است که در تبریز فعال است. گونش کارگو بارها را به دو صورت عمده بار و خرده بار به کردستان عراق ارسال می کند که در ادامه هر یک را به اختصار توضیح می دهیم. با ما همراه باشید!

هزینه ارسال بار به اربیل
ارسال بار به پایتخت اقلیم کردستان – اربیل

انواع حمل زمینی بار به اربیل

گفتیم که ارسال بار زمینی به اربیل به دو روش عمده بار و خرده بار انجام می گیرد که تفاوت های کلی با هم دارند. در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم.

1- روش  کامیون دربستی یا FTL:

در ارسال بار به اربیل این روش برای بارهایی کاربرد دارد که حجم شان بسیار زیاد است. بطوریکه می تواند یک کانتینر را کاملا پر کند. ارسال به روش اف تی ال مقیاس و ویژگی های خاص خود را دارد که اگر بار شما جزو هر یک از آنها باشد، باید به این روش انجام گیرد. در ادامه به معرفی ویژگی بارهایی می پردازیم که به روش FTL ارسال می شوند:

  • بارهایی که حجم آنها از 10 پالت بیشتر است.
  • بارهایی که شکستنی هستند و ریسک حمل شان بالاست. در این حالت حجم کالا شاید خیلی بالا نباشد اما فرستنده به علت حساسیت بالا یک کانتینر را انتخاب می کند.
  • برای بارهایی که زمان تحویل شان مهم است. در این موارد چون کانتینر فقط به یک کالا اختصاص داده شده است، صرفا در محلی که کالا تحویل داده می شود، بار متوقف می گردد.

این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر بار شما یک کانتینر کامل را فول کند، زمان تحویل بار 5 روز کاری است.

قیمت ارسال بار به اربیل
انواع حمل زمینی بار به اربیل

2- روش خرده بار زمینی یا LTL:

این روش برای بارهایی مناسب است که حجم آنها کمتر است و یک کانتینر کامل را پر نمی کند. بنابراین شما صرفا بخشی از فضای کانتینر را اشغال کرده و فقط هزینه بخش خود را می پردازید. بر خلاف روش قبل، هزینه حمل در این روش بین تمام افرادی تقسیم می شود که با هم یک کانتینر کامل را پر کرده اند. در یک نگاه کلی اگر بخواهیم بگوییم، روش LTL برای افرادی مناسب است که بار آنها خرده بار است و ضمنا زمان تحویل کالا نیز برای شان چندان مهم نیست. در غیر اینصورت اگر محدودیت زمانی دارید، روش FTL برای شما مناسب تر خواهد بود. دقت کنید که زمان تحویل بارهای گروپاژ یا خرده بار بین 7 الی 10 روز کاری است.

انجام کلیه خدمات گمرکی توسط گونش کارگو

گونش کارگو بعنوان یکی از قدمی ترین و باسابقه ترین شرکت های حمل بار بین المللی در تبریز علاوه بر حمل بار، کلیه خدمات گمرکی اعم از ترخیص کالا و… را برای مشتریان انجام داده و اینگونه در زمان و پول آنها صرفه جویی می کند. زیرا چنانچه شما خودتان برای این کار اقدام کنید، اگر آشنایی کافی به این موضوع نداشته باشید، وقت و هزینه زیادی از شما گرفته خواهد شد! اما چنانچه گونش کارگو را برای صفر تا صد کارهای مربوط به کارگو زمینی به اربیل را انتخاب کنید، دیگر نیازی به داشتن نگرانی از این بابت نیست. چراکه تیم باتجربه گونش کارگو در تمام مراحل در کنار شما خواهد بود و از منافع شما حمایت خواهد کرد.

صدور بارنامه بین المللی در ارسال بار به اربیل

بارنامه در حقیقت سندی است که رابطه بین فرستنده و گیرنده را در حمل بارهای بین المللی مشخص و راحت تر می کند. در ارسال بار به اربیل نیز این مورد بسیار مهم است و به عهده شرکت حمل بار است که از عهده آن برآید در بارنامه ها موارد ذیل بایستی کاملا مشخص شوند:

  • آدرس و مشخصات فرستنده بار
  • آدرس و مشخصات گیرنده
  • نوع، اندازه، تعداد و وزن بار
  • مبدا کالا
  • مقصد دریافت کالا
  • هزینه کرایه مسیر
ارسال بار به اقلیم کردستان عراق
ارسال عمده‌بار و خرده‌بار به اربیل با گونش کارگو

پس از اینکه بارنامه تنظیم و صادر شد، سه نسخه از آن تهیه می کنند که یکی به فرستنده، یکی به شرکت حمل و نقل بار زمینی همچون گونش کارگو و دیگری به گیرنده داده خواهد شد. اگر به تازگی قصد حمل بار زمینی به کردستان عراق به مرکزیت اربیل را دارید، از بابت صدور بارنامه و انجام کلیه مراتب اداری هیچ نگرانی نداشته باشید! چرا که گونش کارگو با یک تیم مجرب و حرفه ای در کنار شماست تا تمامی سختی های راه را برای شما آسان کند.

ارسال عمده‌بار و خرده‌بار به اربیل با گونش کارگو

گونش کارگو یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه کارگو زمینی در ایران است که بارهای شما عزیان را از دو شهر تبریز و تهران تحویل می گیرد و به مناطق مورد نظر شما می رساند. اگر شما به تازگی قصد حمل بار زمینی به اربیل را دارید، حتما با ما در گونش کارگو تماس بگیرید و درخواست خود را با ما در میان بگذارید. تیم پشتیبانی ما آماده است تا تمام دانش و تجربه چندین ساله خود را در اختیار شما دوست گرامی قرار دهد و شما را در این مسیر یاری دهد.

جهت استعلام هزینه ارسال بار به اربیل با یکی از شماره های ذیل تماس بگیرید:

مدیریت: 09143016553        دفتر شرکت: 04132879716

جمع بندی

در این مقاله از سایت گونش کارگو سعی کردیم همه چیز را در خصوص ارسال خرده بار و عمده بار به کردستان عراق مطرح کنیم. نظرات و پیشنهادات خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

ارسال بار به باکو

ارسال بار زمینی به باکو

حمل بار در حیطه بین المللی روش های مختلفی دارد که از میان آنها می توان به روش هوایی، دریایی و زمینی اشاره کرد. باکو از همسایگان شمالی ایران است که فاصله کمی از کشور ما دارد و به همین دلیل برای ارسال بار به باکو بیشتر از روش زمینی استفاده می شود. مگر اینکه مشتری عجله داشتهباشد و نتواند چند روز صبر کند. در این صورت روش هوایی به او توصیه می شود. در این مقاله از سایت گونش کارگو می خواهیم به بحث ارسال بار زمینی به باکو بپردازیم. با ما همراه باشید!

ارسال بار بین المللی

هر یک از روش هایی که از آنها نام بردیم، مزایا و معایب مربوط به خود را دارند و از هر یک در شرایط به خصوصی استفاده می شود. به عنوان مثال استفاده از روش هوایی برای مسافت های طولانی که مشتری می خواهد نسبت به مسافت، بارش زودتر برسد، توصیه می شود. روش هوایی همانطور که می دانید پرهزینه است و بسیاری از مشتریان فقط زمانی از آن استفاده می کنند که مجبور باشند.

برای بارهایی که بسیار سنگین هستند و مسافتی طولانی را باید طی کنند، مقرون به صرفه ترین گزینه استفاده از کشتی است! چراکه هزینه آن برای این قبیل بارها بسیار مناسب است و تنها ایراد آن این است که کمی دیر به مقصد می رسد. که البته این مسئله برای کسانی که برنامه ریزی مربوط به خود را دارند، به احتمال زیاد خیلی مهم نیست. البته در استفاده از کشتی باید این نکته مهم را در نظر بگیرید که بارهای شکستنی به احتمال زیاد در حرکت بر روی آب آسیب می بینند.

ارسال خرده بار به باکو
ارسال بار بین المللی

ارسال بار به شیوه زمینی

ارسال بار زمینی یکی از پرطرفدارترین راه ها برای حمل بار است که در عین داشتن هزینه کاملا مقرون به صرفه، زمان تحویل آن نیز خیلی طولانی نیست و به نوعی تعادل بین هزینه حمل و زمان تحویل بار رسیده است. به همین دلیل با وجود توسعه حمل و نقل در جوامع بشری و رواج شیوه های نوین تر، این روش کماکان اصالت خود را حفظ کرده است. ارسال بار به باکو برای مسافت نزدیکی انجام می شود و به همین دلیل ارسال به شیوه زمینی برای آن بهترین گزینه است. چراکه هم قیمت آن مقرون به صرفه است و هم بار در مدت زمان کوتاهی به مقصد می رسد.

ارسال بار زمینی به باکو یکی از پرمتقاضی ترین راه ها در حمل بار بین ایران و باکو است که توسط شرکت های زیادی در ایران انجام می شود. یکی از معتبرترین این شرکت ها گونش کارگو است که از تبریز بارها را ارال می کند. فاصله تبریز تا باکو کوتاه تر است و به همین دلیل هزینه حمل بار کاهش می یابد. البته گونش کارگو در تهران و آستارا هم انبار دارد و بارهای مشتریان را در آن شهرها هم تحویل می گیرد.

گونش کارگو در عین ارسال بار خدمات زیادی را به مشتریان ارائه می دهد که از میان آنها می توان به انجام کلیه امور گمرکی، صدور بارنامه بین المللی و… اشاره کرد. برخی از اوقات مشتری بسیار پرمشغله است و درگیر شدن با گمرک وقت او را می گیرد. ضمن اینکه انجام امور گمرکی اگر آشنایی قبلی با آن وجود نداشته باشد، معمولا با مشکل مواجه می شود و ممکن است طولانی شود. بنابراین بهترین گزینه این است که شما تمام کارهای این قبیلی را به شرکت حمل بسپارید تا در کمترین زمان آن را برای شما انجام دهد.

انجام خدمات گمرکی و صدور بارنامه

گمرک همانطور که می دانید نهادی است که کلیه بارهای ورودی و خروجی از کشور را کنترل می کند تا براساس قوانین انجام شوند. هر گمرک هر کشوری قوانین مربوط به خود را دارد و ممکن است فردی به علت ناآگاهی عملی برخلاف قوانین انجام دهد و متخلف شناخته شود. به همین دلیل در مراجعه به گمرک آشنایی با قوانین آن کشور بسیار مهم است. در غیراینصورت احتمال اینکه فرد به دردسر بیفتد، بالا می رود.

قیمت حمل بار
ارسال بار زمینی به باکو با گونش کارگو

بارنامه سندی حقوقی است که روابط بین شرکت حمل و مشتری را مشخص می کند و این را نشان می دهد که بین این دو قراردادی مبنی بر تحویل به موقع باری مشخص در زمانی معین و در سلامت کامل بسته شده است. بارنامه بین المللی سندی است که شما بواسطه آن می توانید به راحتی اثبات کنید که باری متعلق به شما است و برای ارسال بار بین المللی در دست داشتن چنین سندی بسیار مهم است.

ارسال بار زمینی به باکو با گونش کارگو

گونش کارگو یک شرکت حمل بار تبریزی است که با سالها سابقه کار در این زمینه و داشتن کادری مجرب، تضمین می کند که کلیه خدمات مورد نیاز برای ارسال بار به باکو را به نحو احسن برای مشتریان انجام می دهد و بار شما عزیزان را در امنیت کامل و کمترین زمان در مقصد مشخص شده تحویل می دهد. همانطور که گفتیم، ما بارها را در سه شهر تبریز، تهران و آستارا از شما عزیزان تحویل می گیریم و کلیه امور اداری مربوط به آن را خود انجام می دهیم. کافی است با ما تماس بگیرید و خصوص نحوه ارسال بار و مراحل آن از ما مشاوره رایگان درافت کنید.

مدیریت: 09143016553        دفتر شرکت: 04132879716

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم همه چیز را در خصوص ارسال بار زمینی به باکو مطرح کنیم. نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه در بخش کامنت ها برای ما بنویسید!

حمل خرده بار به مسکو

ارسال خرده بار به مسکو

مسکو در سالهای اخیر روابط تجاری خوبی با تهران داشته است. در این بین معاهدات خوبی از نظر تجاری بسته شده است و در نتیجه تجار زیادی در بازار این دو کشور در حال خرید و فروش هستند و اغلب باری دارند که می خواهند بین این دو کشور جابجا کنند. ارسال خرده بار به مسکو امروز بیش از پیش رونق یافته است و در نتیجه در این مقاله از سایت گونش کارگو می خواهیم به این مبحث بپردازیم. با ما همراه باشید!

خرده بار به چه معناست؟

در اصطلاحات باربری خرده بار به باری گفته می شود که از نظر وزن یا حجم یا هردو به میزانی نباشد که یک ماشین کامل را پر کند و برای ارسال آن از یک ماشین مشترک استفاده می شود. یعنی چندین خرده بار در کنار هم قرار می گیرند (براساس وزن و حجمی که دارند) و بواسطه یک ماشین ارسال می شوند. نام دیگر خرده بار در اصطلاحات بین المللی LTL است.

خرده بار از چه طریقی به مسکو ارسال می شود؟

برای ارسال بارها چندین راه وجود دارد که هریک مشخصه های مربوط به خود را داشته و مزایا و معایبی دارد. امروزه بارها از چهار طریق هوایی، دریایی، ریلی و جاده ای به دیگر نقاط جهان جابجا می شوند و هریک نرخ هزینه متفاوتی را دارد. در این بین راه هوایی از همه سریع تر و درعوض گران تر است. مسیر دریایی نیز این میت را دارد که بسیار ارزان است اما کند عمل می کند و برای ارسال بارهایی از آن استفاده می شود که عجله ای برای رسیدن آنها نیست.

قیمت ارسال خرده بار
ارسال خرده بار مسکو از طریق زمینی

در روش ریلی بار یا خرده بار را در داخل انبار قطار باربری قرار می دهند و در حجم و وزن زیادی جابجا می کنند. روش ریلی ایرادی که نسبت به سایرین دارد، این است که بسیار محدودیت دارد و زمان بندی حرکت آن به گونه ای مکانیکی تنظیم می شود. به طوری که اگر برنامه یک قطار کنسل شود، احتمالا کل برنامه زمانی آن روز کنسل می شود و این باعث می شود که برنامه ریزی شما به هم بریزد. اما روش جاده ای که از طریق انواع کامیون و تریلی انجام می گیرد، از مابقی بهتر عمل می کند.

علت این است که روش جاده ای نوعی تعادل بین هزینه و سرعت حمل بار برقرار کرده است که رضایت نسبی مشتری را جلب می کند یعنی نه آنقدر دیر می رسد که مشتری بیخیال ارسال از این طریق شود و نه آنقدر گران است که مشتری از پس پرداخت آن برنیاید. ارسال خرده بار به مسکو از طریق زمینی را شرکت های زیادی در ایران انجام می دهند که یکی از بهترین این شرکت ها، گونش کارگ اس که در تبریز فعالیت می کند و بار شما عزیزان را از نزدیکترین مسیر ممکن به مسکو می رساند.

ارسال خرده بار به مسکو با گونش کارگو

گونش کارگو یک شرکت حمل بین المللی است که روزانه بارهای زیادی را در محدوده ایران تا مسکو حمل می کند و فقط هم به روش زمینی کار می کند. ما با در اختیار داشتن به روزترین ماشین الات شرایطی را فراهم ساخته ایم که شما عزیزان بتوانید بار و خرده بار خود را با بیشترین امنیت و مقرون به صرفه ترین قیمت به مسکو برسانید و در این بین نگران زمان رسیدن بار خود هم نباشید. چرا که ما از بهترین مسیرها بار شما را حمل می کنیم و زودتر از آنچه فکر کنید، آن را به مقصد می رسانیم.

ارسال سریع خرده بار
ارسال خرده بار به مسکو با گونش کارگو

گونش کارگو یک شرکت حمل بار تبریزی است که علاوه بر مسکو، در مسیر باکو و کشور آذربایجان هم فعالیت می کند و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. دفتر مرکزی این شرکت در تبریز واقع است اما در شهرهای تهران و آستارا هم انبار دارد و می تواند بار شما عزیزان را تحویل بگیرد. دقت کنید که ما تمامی خدمات حمل بار را همچون انجام امور گمرکی، صدور بارنامه بین المللی و … به مشتریان ارائه می دهیم و تمام تلاش خود را می کنیم که بار شما را در امن ترین حالت ممکن به مقصد برسانیم.

انجام کلیه خدمات گمرکی و صدور بارنامه

همانطور که گفتیم ما در گونش کارگو تمامی خدمات مربوط به حمل بار را به مشتریان خود ارائه می دهیم. وقتی بار شما از مرز خارج می شود، توسط گمرک هر دو کشور مبدا و مقصد مورد بررسی قرار گرفته و در بسیاری از مواقع بسته به نوع باری که دارید، به آن مالیات هم تعلق می گیرد. پیگیری و انجام این کارها می تواند وقت بسیاری از شما بگیرد.

همچنین بارنامه سندی بین المللی است که بین شما و شرکت حمل بار بسته می شود و در آن شرکت متعهد می شود که بار شما را با مشخصات فلان در تاریخی مشخص به مقصد موردنظر برساند. اینگونه رابطه کاری بین شما و شرکت حمل بار به خوبی مشخص می شود و شما با ارائه آن می توانید بار خود را در مقصد تحویل بگیرید.

کارخانه: 09143016553        دفتر فروش: 04132879716

جمع بندی

در این مقاله از سایت گونش کارگو سعی کردیم همه چیز را در خصوص ارال خرده بار به باکو مطرح کنیم. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در این باره در زیر این مقاله برای ما کامنت کنید.

حمل خرده بار

ارسال خرده بار به روسیه

ایران و روسیه در سال های اخیر همکاری تجاری بسیار خوبی با هم داشته اند که زمینه های مختلف همچون صادرات مواد غذایی از قبیل خشکبار، مرکبات، خرما، غلات و حبوبات و نیز صادرات خودرو، ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و صنایع دستی را شامل می شده است. یک دلیل عمده گسترش روابط تجاری با روسیه، تحریم های آمریکا بوده است که منجر به نزدیکی بیشتر این دو کشور شد. در این مقاله از سایت گونش کارگو می خواهیم به مبحث مهم ارسال خرده بار به روسیه و ارسال بار به روسیه بپردازیم. با ما همراه باشید!

ارسال خرده بار چه وقت نیاز می شود؟

تاجران زیادی در محدوده ایران و روسیه کار می کنند. به این صورت که کالایی را از ایران خریداری می کنند و برای تست در بازار روسیه به آنجا می فرستند تا بازخورد استقبال مردم را ببینند. در این قبیل مواقع دو مورد پیش می آید. یا تاجر سرمایه محدودی دارد و در نتیجه کالاهای کمی خریداری می کند و برای فروش به مسکو می فرستد. و یا اینکه کالایی را در حجم کم خریداری می کنند و برای تست بازار روسیه به آنجا می فرستند و چنانچه فروش خوب باشد، دفعات بعد میزان بیشتری خریداری و ارسال می کنند.

در این قبیل مواقع محموله ها حجم کمی دارد و به همین دلیل به صورت÷ خرده بار به مسکو ارسال می شود. تفاوتی که روش خرده بار با رو عمده بار دارد این است که در روش عمده بار چون حجم بار زیاد است، یک ماشین را بطور دربستی به آن اختصاص می دهند. اما در روش خرده بار چون حجم بار کم است، آن را به همراه بارهای دیگری با یک ماشین می فرستند و به این روش ارسال خرده بار می گویند.

قیمت حمل بار به روسیه
انواع راه های موجود برای حمل خرده بار به روسیه

انواع راه های موجود برای حمل خرده بار به روسیه

حمل به کشور روسیه در ایران به هر چهار روش دریایی، هوایی، زمینی و ریلی انجام می شود که شرکت های حملی همچون گونش کارگو کارهای مربوط به آن را انجام می دهند. برای مشتریان این قبیل بارها، هزینه نهایی که برای حمل بار خود باید بپردازند، بسیار مهم است. به همین دلیل معمولا راه زمینی چون از همه مقرون به صرفه تر است، طرفداران بیشتری دارد. البته این مشروط به این است که مشتری برای حمل بار خود عجله زیادی نداشته باشد.

چرا که همانطور که می دانید، راه زمینی از سرعت حمل کمتری نسبت به راه هوایی برخوردار است و به همین دلیل بیشتر از سو مشتریانی انتخاب می شود که فرصت کافی برای حمل بار خود را دارند. البته دقت کنید که چون حمل بار به صورت زمینی و جاده ای، از نظر سرعت حمل از روش های دریایی و ریلی بسیار بهتر و سریع تر است، محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد. چرا که به نوعی تعادل را در بین سرعت و قیمت برقرار کرده است.

قیمت حمل خرده بار به مسکو
حمل خرده بار به مسکو

حمل خرده بار به مسکو

اگر شما باری دارید که به تازگی می خواهید آن را به روسیه ارسال کنید، حتما باید با یک شرکت حمل بار تماس بگیرید تا به شما مشورت های لازم را در این باره بدهند. حمل خرده بار به روسیه نیازمند انجام دادن یک سری مراتب اداری است که معمولا از سوی شرکت حمل بار انجام می شود. این مراحل از صدور بارنامه و بیمه نامه بار تا انجام کلیه خدمات گمرکی را شامل می شود.

بارنامه در واقع سندی است که جهت حفظ امنیت بار بین شما و شرکت حمل بار نوشته می شود و در آن قید می شود که چنین محموله ای با چنین مشخصاتی در تاریخ مشخص به شرکت حمل تحویل داده شد و شرکت متعهد می شود که بار مورد نظر را در تاریخ مشخصی به مسکو برساند. بیمه نامه جهت تضمین امنیت بار در حین ارسال صادر می شود و خدمات گمرکی هم پروسه پیچیده ای دارد و شما باید در این باره با یک شرکت مطمئن در این زمینه مشورت کنید.

ارسال انواع خرده بار با گونش کارگو

گونش کارگو با سالها سابقه در زمینه حمل انواع بار و خرده به روسیه می تواند بار شما را مناسب ترین قیمت به مسکو برساند و در این راه کلیه خدمات ذکر شده برای حمل بار را انجام می دهد. اگر شما بار ارزشمندی دارید و می خواهید آن را به روسیه بفرستید، حتما باید با یک شرکت مطمئن در این زمینه صحبت کنید. گونش کارگو به خاطر سابقه ای که در این زمینه دارد، می تواند امین بار شما باشد. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

هزینه حمل بار باربری
ارسال انواع خرده بار با گونش کارگو
مدیریت: 09143016553        دفتر شرکت: 04132879716

جمع بندی

در این مقاله از سایت گونش کارگو همه چیز را در خصوص ارسال خرده بار به روسیه مطرح کردیم. چنانچه سوال یا پیشنهادی دارید، در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

حمل عمده بار

نحوه ارسال بار به باکو

حمل بار به باکو یکی از راه های ارتباطی بین باکو و تبریز و سایر نقاط ایران است. که همه روزه بارهای زیادی در آن جابجا می شوند. شرکت های باربری زیادی وجود دارند که بار مشتریان را از راه های مختلف هوایی، جاده ای و ریلی به باکو حمل می کنند. اگر باری دارید که به تازگی باید آن را به باکو حمل کنید. و می خواهید بدانید نحوه ارسال بار به باکو چگونه است، در این مقاله از سایت گونش کارگو با ما همراه باشید.

حمل بار به باکو

باکو یکی از نقاط بسیار پر رفت و آمد و پررونق در بین همسایگان ایران است. که به خاطر جنبه های توریستی که دارد، مسافران زیادی همه ساله به آن سفر می کنند. یکی از مهم ترین کارهایی که در بین مسیر ایران و باکو انجام می شود، حمل بار به باکو است. که شرکت های مختلف آن را با تعرفه های متفاوتی انجام می دهند. بهترین راه برای نحوه ارسال بار به باکو این است که شما بار خود را به یکی از این شرکت های باربری بسپارید. تا صفر تا صد مراحل ارسال بار را برای شما انجام دهد. و بارتان را در کمترین زمان ممکن به مقصد برساند.

راه های مختلف ارسال بار به باکو

برای ارسال بار یا ارسال خرده بار به باکو می توان از یکی از اه های زمینی و هوایی اقدام کرد. باکو جزو نقاط بسیار نزدیک به ایران است. و در نتیجه مشتریان برای ارسال مقرون به صرفه بار، راه زمینی و عموما جاده ای را برمی گزینند. راه جاده ای مزایای بسیاری دارد. و از بین آنها می توان به ارسال به موقع، ریسک بسیار پایین و قیمت واقعا مقرون به صرفه اشاره کرد. بارها معمولا در دو رده عمده بار و خرده بار به باکو ارسال می شوند که هر یک شرایط خاص خود را دارد.

نحوه حمل عمده بار به باکو

عمده بار به باری گفته می شود که یک ماشین کامیونت را پر می کند. و لازم است به صورت تکی و اختصاصی ارسال شود. یکی از دلایلی که صاحب بار روش عمده بار را انتخاب می کند، این است که این روش اختصاصی و به نوعی دربست است. و بارش هر زمان که بخواهد در مقصد موردنظر توقف می کند. همچنین دیرکرد در بارهای عمده بسیار کم اتفاق می افتد. و ماشین در مقصد مورد نظر او توقف دارد. خدمات عمده بار از خرده بار بیشتر است. و به همین نسبت نیز از قیمت بالاتری برخوردار است.

نحوه حمل عمده بار
نحوه حمل عمده بار به باکو

نحوه حمل خرده بار به باکو

خرده بار به باری گفته می شود که از نظر وزن و حجم کمتر یا کوچکتر است. و یک کامیونت کامل را پر نمی کند. در نتیجه صاحب بار برای ارسال مقرون به صرفه تر، ماشین دربست اختیار نمی کند و بارش را در کنار چند بار مربوط به مشتریان دیگر، به باکو می فرستد. مزیت این روش این است که در هزینه ها بسیار صرف جویی می شود. اما خدمات عمده بار همچون توقف در محل مقصد و ارسال سریع تر را ندارد. البته سرعت ارسال بار در خرده بار هم بسیار بالاست. اما در مقام مقایسه از روش عمده بار کمتر است.

حمل بار به باکو از طریق شرکت باربری گونش کارگو

گونش کارگو یکی از مهم ترین شرکت های باربری در تبریز است. که فقط در لاین زمینی کار می کند. و می تواند بار شما عزیزان را هم به صورت عمده و هم خرده به هر مقصدی در باکو یا کشور آذربایجان ارسال نماید. قیمت های گونش کارگو بسیار مقرون به صرفه است. و علاوه بر تبریز، در تهران و آستارا نیز انبا دارد که می تواند بارهای شما را در این شهرها هم تحویل بگیرد. کافیست با ما تماس بگیرید و در خصوص صفر تا صد نحوه ارسال بار به باکو از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مدیریت: 09143016553        دفتر شرکت: 04132879716

نتیجه گیری

کار حمل بار به باکو امروز بسیار پررونق شده و در نتیجه نحوه حمل بار به باکو سوال بسیاری از مشتریانی است که می خواهند عمده بار یا خرده باری را به باکو ارسال نمایند. شرکت گونش کارگو یک شرکت ارسال زمینی با مقرون به صرفه ترین قیمت ها است. که می تواند بارهای شما را از تهران، آستارا و تبریز تحویل بگیرد و در کمترین زمان ممکن به باکو ارسال کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. همچنین چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید، در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

حمل بار به مسکو

ارسال بار به مسکو

حمل بار در زمینه بین المللی به شیوه های مختلفی انجام می وشود و هر شرکت حمل باری سیاست های کاری خاص خود رادر این زمینه دارد. اگر شما می خواهید به کشوری دیگر باری ارسال کنید، بایستی کلیه ضوابط آن کشور را نیز در خصوص حمل بار بدانید و از راهی استفاده کنید که مورد تایید گمرکات آن جاست! ما در گونش کارگو سالهاست که بر روی همین زمینه کار می کنیم. اگر به تازگی قصد ارسال بار به مسکو را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را در خصوص زوایای مختلف این کار مطلع کنیم.

قوانین حمل بار بین المللی

حتما می دایند که هر کشوری قوانین مربوط به خود را در این زمینه دارد و اگر کسی دانسته یا نادانسته از این قوانین تخطی کند، برخی از اوقات به دردسر بزرگی خواهد افتاد. در واقع دولت ها برای حفظ امنیت ملی خود کلیه بارها و مرسولاتی را که به آنها وارد و از آنها خراج می شود را بواسطه امور گمرکات خود بازرسی می کنند و در خصوص نقض قوانین در این زمینه بسیار جدی و گاه بی رحم هستند. بنابراین پیش از انجام هر کاری در خصوص حمل بار به مسکو بایستی این قوانین را بطور دقیق در خصوص روسیه بدانید و با احتیاط گام بردارید!

ارسال به کمک شرکت های حمل بار

برخی از افراد زمان کافی برای پرداختن به کارهای اداری و سایر امورات ارسال بار را ندارند و خیلی وقت ها هم تحقیق در خصوص چنین قوانینی در سطح بین المللی و اتخاذ یک تصمیم به عنوان نقشه راه، وقت و انرژی زیادی صرف می کند و نتیجه دلخواهی هم به افراد نمی دهد. چرا که دنیای امروز دنیای تخصص است و واقعا اگر در کاری تخصص یا آگاهی لازم را نداشته باشید، مقرون به صرفه ترین راه، سپردن کار به کاردان متخصص است! این در تمامی کارها صدق می کند و فقط مشمول حمل بار نیست.

قیمت حمل بار به مسکو
ارسال بار با گونش کارگو

خیلی وقت ها اینکه شما از همان اول کار را به یک شرکت حمل می شپارید و در ازای یک قرارداد که به آن بارنامه می گویند، توافق می کنید که باری را در ازای پرداخت هزینه مشخص به مقصدی برسانید، وقت و انرژی بسیار کمتری از شما صرف می شود و ضمنا خیال تان از بابت قوانین نیز راحت است و می دانید بارتان بدون هیچ دردسری در موقع مقرر به مقصد می رسد.

گونش کارگو شرکت حمل بار تبریزی در زمینه مسکو

گونش کارگو با سالها تجربه کاری در زمینه حمل بار بین المللی به شیوه زمینی همه جوره در کنار شما عزیزان است و می تواند انواع خدمات را از قبیل اجاره ماشین های باربری، صدور بارنامه بین المللی، هزینه مقرون به صرفه و… به شما ارائه دهد. فقط کافیست با دفتر مرکزی ما در تبریز تماس بگیرید و موضوع را با ما در میان بگذارید! دقت کنید که دفتر مرکزی ما در تبریز واقع است. اما در شهرهای تهران و آستارا هم انبار داریم و بار مشتریان را در این شهرها هم تحویل می گیریم. بنابراین شما در هر نقطه از کشور که هستید، کافیست بار خود را به تهران رسانده و جهت ارسال آن به مسکو به ما تحویل دهید!

حمل بار ارزان به مسکو
حمل بار به مسکو

صدور بارنامه بین المللی

بارنامه سندی حقوقی و بین المللی است که مشخصات بار شما را در خود مکتوب دارد و مشخص می کند شما باری را با مبلغ توافق شده در فلان تاریخ به فلان شرکت حمل بار سپرده اید و این در واقع حکم رسیدی را دارد که تا زمان تحویل بار در مسکو در دست خواهید داشت! این در واقع تضمینی است که شما از سوی شرکت حمل بار دریافت می کنید که خیال تان از بابت حسن انجام کار راحت باشد!

ارسال بار با ماشین های به روز و مطمئن

گونش کارگو با در دسترس داشتن انواع کامیون و تریلی تازه نفس برای اعزام به کشورهای مختلف، خیال شما را از بابت سرعت ارسال و نیز امنیت بار در مسیر راحت می کند. ما تضمین می کنیم که بار شما را با مقرون به صرفه ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به مسکو می رسانیم و در این راه از بار شما مراقبت های لازم را انجام می دهیم.

قمت ارسال بار به مسکو
ارسال بار با ماشین های به روز و مطمئن

شما همچنین می توانید صرفا در ماشین را از گونش کارگو درخواست کنید و مابقی کارهای حمل بار به مسکو را خودتان انجام دهید. در واقع گونش کارگو به مشتریانی که خودشان شخصا کار ارسال بار را انجام می دهند و صرفا به دنبال اجاره چند روزه ماشین هستند، خدمات لازم را ارائه می دهد. کافیست با یکی از شماره های ذیل تماس بگیرید و درخواست خود را با همکاران ما در میان بگذارید!

کارخانه: 09143016553        دفتر فروش: 04132879716

جمع بندی

در این مقاله از سایت گونش کارگو در خصوص ارسال بار به مسکو صحبت کردیم و بهترین راه برای اقدام در خصوص این کار را به شما معرفی کردیم. چنانچه سوال یا پیشنهادی در این زمینه دارید، حتما در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

حمل بار به روسیه

ارسال بار به روسیه

حمل بار بین المللی یکی از مهم ترین ارکان صنعت حمل و نقل هر کشور است و هر چه میزان چنین ارتباطاتی مابین یک کشور با سایر کشورها بیشتر باشد، طبعا رونق بیشتری در این زمینه خواهد داشت. ارسال بار به روسیه بصورت زمینی من جمله خدماتی است که شرکت گونش کارگو در تبریز در کنار ارسال بار به باکو آن را انجام می دهد. در این مقاله همراه ما باشید تا در این خصوص بیشتر صحبت کنیم.

حمل و نقل بین المللی بار

حمل و نقل بین المللی همانطور که احتمالا می دانید، به چند شیوه زمینی، هوایی و دریایی انجام می شود که خود شیوه زمینی به دو نوع جاده ای و ریلی انجام می گیرد. با وجود ابداع شیوه های نوین تر حمل بار در دنیای امروز، حمل زمینی بار همچنان محبوبیت و جایگاه ویژه خود را در این زمینه حفظ کرده است. علت شاید این است که این شیوه در مقایسه با سایرین هم ایمن تر و نسبتا سریع است و هم هزینه حمل در آن بسیار پایین و مقرون به صرفه است. بنابراین مشتریان بسیاری ترجیح می دهند بار خود را بصورت زمینی از نقطه ای به نقطه ی دیگر بفرستند.

شرکت گونش کارگو با کادری مجرب و کاردان در تبریز در زمینه ارسال بار به روسیه فعالیت می کند و کلیه درخواست های شما مشتریان عزیز را اعم از ارسال بار به مسکو، سن پترزبورگ و… با مقرون به صرفه ترین هزینه و ایمن ترین سرویس حمل بار پذیرا می باشد. به هر نقطه از کشور پهناور روسیه که می خواهید بار ارسال کنید، کافیست با ما تماس گرفته و ما را از پروژه خود آگاه سازید. اگر در این خصوص سوالی هم دارید، همکاران ما با ارائه یک مشاوره تخصصی رایگان شما را از کم و کیف ماجرا آگاه خواهند کرد.

قیمت حمل بار به روسیه
حمل و نقل بین المللی بار

صدور بارنامه بین المللی

یکی از خدماتی که در زمینه ارسال بار به روسیه بسیار مهم است، صدور بارنامه برای بار شماست. بارنامه در حقیقت سندی حقوقی است که مالکیت بار را مشخص می کند و در آن قید می شود بار مورد نظر در مدت زمان معلوم جهت امر ارسال به شرکت حمل بار سپرده شده است و شرکت حمل موظف است که بار را در مدت زمان توافق شده به مقصد مورد نظر مشتری برساند. گونش کارگو در حین عقد قرارداد، بارنامه بین المللی را نیز  بصورت کاملا قانونی برای مشتری تنظیم می کند.

حمل بار از ایران به روسیه با تریلی

حمل بار زمینی به روسیه از طریق جاده با ماشین سنگین هایی از قبیل تریلی یا کامیون انجام می شود. گونش کارگو به روزترین ماشین آلات را برای این کار در نظر گرفته است که هم بار مشتری سریع تر به مقصد برسد و هم حمل بار به گونه ایمن تری به انجام برسد. در هر صورت طبق بارنامه نوشته شده، تضمین سلامت بار مورد نظر با شرکت حمل است و این برای ما بسیار مهم است که در این مورد خسارتی به بار مشتریان وارد نگردد. بنابراین بهترین ماشین آلات موجود را برای این کار در نظر گرفته ایم.

همچنین اگر شما قصد دارید بارتان را خود به روسیه ارسال کنید و فقط به دنبال ماشین برای ارسال بار هستید، گونش کارگو می تواند تریلی یا کامیون را جهت ارسال بار برای شما تامین نموده و قرارداد اجاره ای برای تعداد روزهای مورد نیاز را در این خصوص تنظیم نماید. کافیست با مدیریت شرکت تماس بگیرید و درخواست خود را با آنها در میان بگذارید!

حمل خرده بار به روسیه
حمل بار از ایران به روسیه با تریلی

ارسال خرده بار به روسیه

در بحث حمل بار ما دو نوع بار داریم: عمده بار و خرده بار. عمده بار به باری گفته می شود که یک کامیونت کامل را پر کند و آن را بطور دربستی به خود اختصاص دهد. نام تجاری این نوع حمل بار FTL می باشد. خرده بار اما همانطور که از نامش پیداست، باری کوچکتر از نظر وزن و ابعاد است که یک کامیونت کامل را پر نمی کند. بنابراین گاها چندین خرده بار مختلف با هم بواسطه یک ماشین حمل می شوند و اینگونه هزینه حمل بارها بین مشتریان تقسیم می گردد. نام تجاری خرده بار نیز LTL  می باشد. هر یک از این دو نوع بار مزایای خاص خود را دارند و باید ببینید که بار شما در کدام دسته قرار می گیرد. اگر شما قصد ارسال خرده بار به روسیه را دارید هم می توانید با گونش کارگو تماس گرفته و کارهای مربوط به آن را انجام دهید.

گونش کارگو ارائه دهنده کلیه خدمات حمل بار بین المللی

گونش کارگو یک شرکت حمل بار تبریزی است که در شهرهای تهران و آستارا هم انبار خود را دارد و می تواند بار شما مشتریان عزیز را از شهرهای تهران، تبریز و آستارا به مقصد روسیه بارگیری نماید. ما با کادری مجرب و نزدیک به 10 سال سابقه کار در این زمینه به شما کمک می کنیم که بتوانید بار خود را هر چه ایمن تر و با هزینه بسیار مقرون به صرفه به روسیه ارسال نمایید. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست خود را با ما در میان بگذارید.

قیمت حمل خرده بار
گونش کارگو ارائه دهنده خدمات حمل بار بین المللی
مدیریت: 09143016553        دفتر شرکت: 04132879716

جمع بندی

در این مقاله از سایت گونش کارگو خدمات خود در خصوص ارسال بار به روسیه را معرفی کردیم. چنانچه سوال یا پیشنهادی در این خصوص دارید، در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید!

هزینه ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک یک فرآیند پیچیده است که بر اساس قوانین دولت ها نوشته می شود و بایستی از تک به تک بندهای آن تبعیت کرد. در غیر این صورت بار یا کالای شما به دردسر می افتد. به همین دلیل در دنیای امرئز که همه چیز تخصصی شده است، شرکت های زیادی وجود دارند که بطئر تخصصی کارهای ترخیص کالا از گمرک را انجام می دهند. در این مقاله از سایت گونش کارگو با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر صحبت کنیم.

ترخیص کالا به چه معناست؟

وقتی شما بار یا کالایی را از مرز دو کشور رد می کنید، حتما بایستی از هر دو کشور اجازه خروج و ورود بگیرید. در این روند هم قانونی بودن بار شما بررسی می شود و هم به ازای هر بار یا کالای خاص، هزینه ای از بابت متلیات از شما اخذ می شود. در حقیقت کالای شما باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارد تا اجازه خروج از گمرک را بیابید. این مراحل، فرآیندهای گمرکی، مالی و اخذ مجوزهای لازم را شامل می شود.

اگر بخواهیم سادتوضیح ساده تری در این خصوص بدهیم، زمانی که شما کالایی را از خارج کشور خریداری می کنید و و می خواهید آن را وارد کنید، باید از سد گمرک عبور کنید. ترخیص کالا در واقع همان فرآیند بیرون کشیدن یا مرخص کردن کالا از گمرک است.

مراحل ترخیص کالا از گمرک

همانطور که گفتیم گمرک هر کشور یک نهاد سازمان یافته و تا حدی سری در آن کشور است که ضمن تلاش برای حفظ امنیت اقتصادی و عمومی کشور، منبع درآمدی برای خزانه آن دولت هم هست. چرا که هر کالایی که به آن وارد و از خارج می شود، موظف به پرداخت وجهی تحت عنوان مالیات می شود.

اگر بخواهیم از مراحل ترخیص کالا در اینجا نام ببریم، باید موارد زیادی را برشمریم و البته این موضوع بر اساس اینکه گمرک متعلق به کدام کشور باشد، قدری متفاوت است. بنابراین نمی توان به آن صورت یک فرمول واحد ارائه داد و از آن تحت عنوان مراحل ترخیص کالا نام برد.

ترخیص کالا
مراحل ترخیص کالا از گمرک

اما اگر بخواهیم به چند مرحله عمومی از آن اشاره کنیم که تقریبا در همه جا جزو روال این کار است، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. اخذ پروفرما از فروشنده
  2. اقدام برای گرفتن ثبت سفارش ntsw
  3. درخواست تخصیص ارز از بانک مرکزی
  4. حواله خرید کالا
  5. فرایند بارنامه و حمل کالا به ایران
  6. برآورد هزینه ترخیص کالا از گمرک
  7. و…

ارسال بار به باکو و ترخیص کالا از گمرک

وقتی شما باری را به خارج از کشور (فرقی نمی کند کجا) ارسال می کنید، در پروسه گمرک قرار می گیرید. چرا که کالا به وقت عبور از مرز با درب اهنین گمرک مواجه می شود و حتما باید با اگاهی به آن وارد شد. در غیر اینصورت به دردسر می افتید! ارسال بار به باکو بسیاری از اوقات پروسه ای تجاری در سطح بین المللی است که نیازمند طی کردن مراحل خاصی است. مراحلی از قبیل صدور بارنامه بین المللی، صدور بیمه نامه، انجام امور گمرکی و …

چنین کارهایی کمی تخصصی هستند و اگر بخواهید خودتان در حین ارسال بار آنها را انجام دهید، ممکن است وقت تان را بگیرد. ضمنا برخی از آنها حتما نیازمند داشتن یک سری اطلاعات آپدیت و به روز است بتوانید با موفقیت از آن مراحل عبور کنید. بنابراین اگر به تازگی قصد ارسال بار به باکو را دارید و می خواهید چنین کارهای اداری را خودتان انجام دهید، حتما با یک شرکت حمل بار در ابتدا مشورت کنید.

گونش کارگو یک شرکت حمل بار در تبریز است که در شهرهای تهران و آستارا هم انبار داشته و بار و کالای مشتریان راتحویل می گیرد. شما می توانید ادر خصوص کلیه مراحل مربوط به حمل بار به باکو از همکاران مشاوره رایگان بگیرید. همچنین می توانید کلیه کارهای مربوط به ارسال بار به باکو را به همکاران با تجربه ما بسپارید تا آن را در سریع ترین زمان ممکن برای تان انجام دهند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “ترخیص کار گمرک باکو” در این خصوص بخوانید!

گونش کارگو تیمی مجرب در زمینه ترخیص کالا از گمرک باکو

بهتر است پیش از اینکه کاری را شروع کنید، با ما تماس بگیرید و ما در جریان کم و کیف ماجرا قرار دهید. ما با یک تیم حرفه ای و با تجربه در زمینه ارسال بار به باکو به شما کمک می کنیم تا بارتان را با مقرون به صرفه ترین قیمت به باکو بفرستید و زمانی هم از دست ندهید. چرا که پروسه اداری این قبیل کارها می تواند گاها طولانی بشود. بسیاری از اوقات پیش می آید که مردم در گمرک ساعات زیادی معطل می شوند و در آخر هم نمی توانند کالای خود را ترخیص نمایند.

ترخیص کالا گونش کارگو
گونش کارگو تیمی مجرب در زمینه ترخیص کالا از گمرک باکو

علت این است که با قوانین گمرکی به طور کامل آشنایی ندارند و کاری را که باید، به موقع انجام نمی دهند. بنابراین در چنین شرایطی گیر می افتند! گونش کارگو در کنار شماست تا چنین مشکلاتی را به حداقل میزان ممکن برساند.

مدیریت: 09143016553        دفتر شرکت: 04132879716

جمع بندی

در این مقاله از سایت گونش کارگو در خصوص ترخیص کالا از گمرک صحبت کردیم. در صورتی که در این مورد سوالی دارید، در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

گمرک باکو

ترخیص کار گمرک باکو

گمرک نهاد بسیار مهمی در هر کشور است که علاوه بر اینکه کنترل کاملی را بر واردات و صادرات انجام شده اعمال می کند، یک منبع درآمد نسبتا خوب برای اقتصاد آن هم هست. در هر کشوری گمرک های نسبتا زیادی وجود دارند که هر یک از آنها وظیفه زیر نظر گرفتن محدوده ای از کشور را بر عهده دارند. گمرک باکو مربوط به پایتخت جمهوری آذربایجان است و امروز در سایت گونش کارگو  می خواهیم به بررسی ترخیص کار گمرک باکو می پردازیم. گونش کارگو یک شرکت ارسال بار به باکو است که در زمینه صادرات و ارسال بار زمینی فعالیت می کند.

گمرک باکو

همانطور که گفتیم گمرک باکو در محدوده پایتخت جمهوری آذربایجان است و در نتیجه یکی از مهم ترین گمرک های این کشور محسوب می شود. هر ساله میزان زیادی واردات و صادرات به سمت این گمرک گسیل می شود و طبیعتا با یک قوانین مشخص و محکمی در خصوص آنها تصمیم گرفته می شود. از جمله قوانین جالب در این خصوص این است کههر کالایی که به این گمرک وارد می شود، در ابتدا به آن حقوق گمرکی واردات تعلق می گیرد.

اما خیلی از کالاها هم هستند که از پرداختن چنین حقوقی معاف هستند. نکته جالب توجه اینجاست که در این بین هستند کالاهایی که علاوه بر پرداخت حقوق گمرکی بایستی یک مالیات بر ارزش افزوده 20 درصدی را هم بپردازند! شما بایستی پیش از انجام هر گونه اقدامی از این موضوعات و از ریز کالاهای مربوط به هر بند خبر داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت تری به کار واردات به جمهوری آذربایجان بپردازید. دقت کنید که این موارد در خصوص صادرات از باکو هم صادق است و روال کالاها و پرداخت حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده در آنجا هم به قوت خود جاری است.

در ادامه بخوانید: جهت کسب اطلاعات دقیق تر از لیست کالاها مقاله “گمرک باکو + قوانین واردات کالا به آذربایجان” از گونش کارگو را بخوانید.

واردات به جمهوری آذربایجان

اگر شما در ایران هستید و می خواهید در زمینه واردات و صادرات به باکو فعالیت کنید، باید بدانید که دقیقا چه قواعد و قوانینی در این خصوص مطرح هستند. علاوه بر بحث قوانین که در بالا هم بطور کامل به آن اشاره شد، مدارک مورد نیازی است که شما برای این کار به آن احتیاج دارید. دقت کنید که اگر شما بدون داشتن اشراف کامل به این قوانین و مدارک، به صادر کردن کالایی بپردازید، ممکن است به دردسر بزرگی بیفتید!

قیمت صادرات به آذربایجان
واردات به جمهوری آذربایجان

بنابراین حتما پیش از انجام هر کاری در ابتدا تحقیقات لازم را انجام داده و با چشم باز کار را شروع کنید. مانطور که می دانید، دردسرهای گمرکی می توانند بسیار مشکل ساز شده و کش پیدا کنند. پس طوری قدم بردارید که حتی الامکان با چنین مشکلاتی مواجه نشوید. اما ممکن است بپرسید برای اینکه کالایی را به جمهوری آذربایجان صادر کنم باید چه مدارکی را به همراه داشته باشم؟ مادر ادامه لیستی از آنها را برشمرده ایم:

  1. قرارداد امضا شده‌ی واردات
  2. اظهارنامه‌ی گمرکی که کالاهای وارد شده را مشخص می‌کند
  3. لیست کالاهای وارد شده
  4. مجوزی که اگر محموله‌ی کالاهای وارداتی شامل آفت کش و دارو باشد، باید از وزارتخانه‌ی مربوطه گرفته شود
  5. بارنامه
  6. گواهی مبدا
  7. گواهی کیفیت کالا

ترخیص کالا در گمرک باکو

اما پروسه ترخیص کار گمرک باکو خود از مراحلی باید عبور کند و بصورت کامل از هر نظر بایستی مورد تایید واقع شود. اینکه این کالا قاچاق نیست، جزو اقلام ممنوعه نیست، برای امنیت کشور خطرناک نیست، مالیات آن پرداخت شده و … در مورد هر کالایی هزاران سوال ممکن است ایجاد شود که مسئول گمرک با یک سری بازرسی ها به خیلی از آنها پاسخ می دهد. التبه این فقط در مورد برخی از کالاهای خاص صدق می کند و اینطور نیست که برای هر کالایی، پروسه ترخیص ساعت ها به طول بینجامد!

بلکه این بستگی به این موضوع دارد که کالای مورد نظر جزو کدام دسته از اقلام است و چقدر روی آن دسته حساسیت از جهات مختلف وجود دارد. شما بهتر است پیش از شروع کار صادرات به باکو، از تمامی این موارد اطلاعات کسب کرده و حداقل در مورد کالای مورد نظر خودتان مو را از ماست بیرون بکشید! چرا که فقط در این صورت است که می توانید به پروسه ترخیص کالا مسلط بوده و تا حدی نسبت به آن اطمینان خاطر داشته باشید!

ترخیص کالا در گمرک
ترخیص کالا در گمرک به واسطه گونش کارگو

ترخیص کالا در گمرک به واسطه گونش کارگو

گونش کارگو یک شرکت حمل بار تبریزی است که با سالها سابقه در زمینه ارسال بار به باکو در هر زمینه کالایی کار کرده و با ماشین آلات مجهز خود، بارها را به سمت باکو ارسال می کند و در این خصوص تمام کارهای لازم از جمله ترخیص کالا، صدور بارنامه و … را انجام می دهد. اگر شما به تازگی قصد صادرات به باکو را دارید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید، حتما می توانید از تیم مجرب و حرفه ای گونش کارگو کمک بگیرید تا شما را در این خصوص راهنمایی کند.

مدیریت: 09143016553        دفتر شرکت: 04132879716

جمع بندی

در این مقاله از سایت گونش کارگو سعی کردیم همه چیز را در خصوص ترخیص کار گمرک باکو مطرح کنیم. چنانچه هنوز در این خصوص سوالی دارید، حتما در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.